nedeľa 25. augusta 2013

POST TO ORDER #1 - NOTHING WILL BE

V minulej voľbe ste si vybrali video : ako aplikovať kontaktné šošovky.Ktoré sa mi ,bohužiaľ, nepodarilo publikovať na blogu.Neviem ,či ide o momentálnu chybu počítača, alebo je video uložené v chybnom formáte,preto by som bola rada,ak  máte niekto nejaké skúsenosti, zišlo by sa mi poradiť :) A to som sa tak tešila ,pretože sa mi ho ,dokonca, podarilo nastrihať a pridať hudbu :( R.I.P. video :( 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ak viete ,čo urobiť ,napíšte mi buď :
  • na mail daniela.muskova@gmail.com
  •  na môj ask.fm
  • do komentárov 
                                                                                                                                           Ďakujem :O

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára