nedeľa 11. augusta 2013

DENIM IN DENIM

            MY VERSION OF DENIM IN DENIM STYLE 

Ok a teraz normálne fotky /// Ok and now ,there you  have normal photos 

                                                  And little bonus :)

 Dnes malá ukážka,ako som si ja do parády vzala denim in denim. Ešte k minulémmu postu,pozmenila som si účes,čo poviete?Len tak mimochodom , určite ste si všimli vľavo hore post to order, ked nie, tak sa pozrite  a vyberte si :) ! Čochvíľa budem oslavovať narodeniny,pri tej príležitosti by som vytvorila ,článok ,kde by ste sa mohli niečo o mne dozvedieť ,ak by ste chceli.A keďže ja budem obdarovaná,zdalo sa mi fajn keby ste aj vy niečo dostali odomňa!takže čakajte giveaway :)
Lúčim sa ,žite krásne !!! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today, i am gonna show you my version of denim in denim style.Btw,if you haven´t voted post to order, do it now :) ! So,my B-day is coming and i will decide to special post about me ,if you want!
So, bye bye !!! :)

2 komentáre: