pondelok 1. apríla 2013

LEOPARD AND LEATHER










 Nehovor hop, kým si nepreskočil,! napriek snehu a ultra čľapkanici je tu, tutruru, outfitpost. A,konečne, mám křivák :) Nepočúvla som  rady redaktorov českej ELLE a obliekla som si ,až príliš veľa koženky :P Zladenie strieborných detailov,ako to robieva blogerka P.J. Čo sa vám viac páči, kabát alebo křivák?
                                                                               ...
 Never say never! snow and water, never mind, here are ,tururu, outfitpost. And i had a  biker jacket  :)
I didn´t hear editors of czech ELLE and wore too much  fur leather :P What do you prefer,coat or biker jacket?
                                         Ďakujem vám za to ,že si pozeráte môj blog.
                               A budem ešte vďačnejšia ,ak sa stanete mojim followerom .

3 komentáre: