streda 6. marca 2013

LIKE A MODEL

SQUOT   PALACE SOPHIA
-13 degree
winter/spring 2012






Toto bude dlhý príbeh:)Takto (približne) pred rokom sme (oknom) vliezli do starého opusteného squotu,v Žiline(ja,moja sestra a fotografka W) Povyzliekala som sa a na seba si prezliekla šaty, takpovediac domácej výroby,ktoré sestra,spolu s fotografiami,potrebovala na portfólio na výšku.
Bola zima,ale ja som sa cítila ako topmodelka ,ktorú fotia niekde v extrémnych podmienkach :)Cítila som sa úžasne :)
Pokračovanie na budúce..... kým nepostnem všetky fotky,ktoré sa mi páčia:)Čo, páčia sa Vám tie fotky?Dojem mi zanechajte v komentároch prosím :)
To be continued.....(with every great photos) Do You like this pic?Your impression write to comments please :)

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára